بهترین‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا / مونیخی‌ها جوایز را "درو" کردند

اتحادیه فوتبال اروپا "یوفا" بهترین بازیکنان و مربی فصل گذشته لیگ قهرمانان قاره سبز را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (پنج‌شنبه) پیش از برگزاری مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکنان و مربی فصل گذشته این رقابت‌ها اعلام شد که از ۵ جایزه ممکن ۴ جایزه به اعضای تیم  بایرن مونیخ قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ رسید.

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ به عنوان بهترین دروازبان فصل ۲۰-۲۰۱۹ معرفی شد.

او با ۳۷۶ امتیاز قاطعانه به این عنوان دست یافت و نزدیکترین تعقیب کننده‌های او یعنی یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید و کیلور ناواس از پاری سن ژرمن به ترتیب ۹۲ و ۸۹ امتیاز کسب کردند.

در خط دفاعی نیز جاشوا کیمیچ مدافع تیم بایرن مونیخ عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این بازیکن ۲۵ ساله با ۱۶۱ امتیاز بالاتر از آلفونسو داویس (۱۳۸ امتیاز) و دیوید آلابا (۱۱۹ امتیاز) ۲ هم تیمی دیگر خود قرار گرفت.

در خط هافبک نیز کوین دی بروینه ستاره بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی با اختلاف تنها ۲ امتیاز با تیاگو آلکانتارا به عنوان بهترین هافبک فصل گذشته لیگ قهرمانان انتخاب شد.

دی بروینه با ۱۷۱ امتیاز بالاتر از تیاگو آلکانتارا (۱۶۹ امتیاز) و توماس مولر (۷۸) بازیکنان بایرن مونیخ، در صدر فهرست قرار گرفت.

رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی تیم بایرن مونیخ نیز عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

رابرت لواندوفسکی با ۳۶۱ امتیاز با اقتدار این عنوان را به دست آورد در حالی که کیلیان امباپه و نیمار از پاری سن ژرمن به عنوان نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان لواندوفسکی به ترتیب فقط ۷۲ و ۶۲ امتیاز به دست آوردند.

هانسی فلیک سرمربی تیم بایرن مونیخ هم که این تیم را به عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا رساند به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد.

هانس فلیک با اقتدار تمام و با کسب ۴۷۶ امتیاز به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد در حالی که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ۲۱۲ امتیاز و یولیان ناگزمن سرمربی لایپزیگ ۷۶ امتیاز کسب کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار