دور چهارم مسابقات فوتبال جام اتحادیه انگلیس با پیروزی دشوار تیم نیوکاسل برابر تیم دسته چهارمی "نیوپورت کانتی" پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور چهارم یا مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان امشب (چهار شنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ نیوکاسل در زمین تیم  "نیوپورت کانتی" به میدان رفت که این مسابقه در ضربات  پنالتی به سود تیم مهمان به پایان رسید.

"تریستان آبراهامز" در دقیقه ۵ گل اول بازی را برای نیوپورت کانتی به ثمر رساند، اما "جونجو شلوی" در دقیقه ۸۷گل تساوی را برای نیوکاسل زد و این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه وقت قانونی به تساوی یک بر یک انجامید تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

نیوکاسل در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید و به این ترتیب شاگردان "استیو بروس"  به مرحله پنجم یا دور یک چهارم نهایی راه یافتند.

این مسابقات امروز چهارشنبه با انجام ۳ بازی ادامه دارد که برنلی از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه خود به مصاف منچسترسیتی رفته است و از ساعت ۲۲:۱۵ یاران علیرضا جهانبخش در برایتون رو در روی  منچستریونایتد قرار گرفته اند و در دیداری همزمان اورتون رو در روی وستهام خواهد ایستاد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار