پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به چهار بیمارستان یزد اهدا شد

پرچم متبرک گنبد حرم مطهر رضوی به چهار بیمارستان پیشرو در زمینه مقابله با ویروس کرونا اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای پرچم آستان مقدس امام رضا (ع) به بیمارستان‌های فعال در امر خدمت رسانی به بیماران کرونایی استان یزد گفت: خدمت به بیماران کرونایی نوعی جهاد و ایثارگری است و پاداش آن در قدرت خداوند متعال است.

او افزود: ارزش کاری که کادر درمانی برای نجات بندگان خدا انجام می‌دهد را فقط خداوند متعال می‌تواند محاسبه کند و ثواب آن ذخیره آخرت برای پزشکاران، پرستاران، مسئولان و افرادی است که در این زمینه زحمت می‌کشند.

آیت الله ناصری بر استقامت کادر درمان در مقابله با این بیماری تاکید کرد و از مسئولان خواست تا نسبت به تأمین وسایل مورد نیاز آن‌ها کوشش نمایند.

امام جمعه یزد با تشکر و قدردانی از این اقدام آستان قدس رضوی، خواستار افزایش میزان آموزش به مردم برای رعایت اصول بهداشتی شد.

محمدحسین رحیمی نسب، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد نیز در این مراسم، ضمن قدردانی از خدمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با کرونا گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی امکان ملاقات حضوری و تقدیر از کادر درمان از ما سلب شده است اما در این مراسم به نمایندگی از آن ها در خدمت مدیران و نمایندگان بیمارستان‌ها هستیم و بدین وسیله سلام تولیت آستان قدس رضوی و همه خادمان امام رضا (ع) در آستان و خادمیاران رضوی استان را به آن‌ها ابلاغ می‌کنیم.

محمدحسین رحیمی نسب افزود: نشانه قدردانی و ایجاد ارتباط نزدیک معنوی به امام رئوف، پرچم متبرک حرم مطهر رضوی از طرف آستان قدس به چهار بیمارستان پیشرو در مقابله با بیماری کرونا اهدا شده  است تا موجب افزایش امید و تقویت روحیه کادر درمان و بیماران شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار