نماینده، ولی فقیه در لرستان:

با مدیریت جهادی می‌توان از مشکلات عبور کرد/ ایران اسلامی نیازمند تفکری انقلابی و اسلامی

نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان از مشکلات عبور کرد و به اهداف مقدس نظام اسلامی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد  روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه نورآباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی، جریانی استوار بر مبانی فرهنگی و اعتقادی است و برای فراگیر کردن این مهم در جامعه به خصوص بین نسل جوان باید از فضا‌های مذهبی از قبیل مصلی‌ها و مساجد بیشتر استفاده کرد.

او ادامه داد: قرآن، اهل‌بیت (ع)، شهادت، ایثار، حجاب، عفاف، پاکدامنی، کار برای رضای خداوند، قناعت، صبر و استقامت در برابر مشکلات، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، مساجد و حوزه‌های علمیه از محور‌های فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

 امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با بهره‌گیری فضای مجازی به دنبال جریان‌سازی بر علیه نظام‌اسلامی هستند، باید مصلی‌های نماز جمعه به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی را بیش از پیش فعال کرده و با برنامه‌ریزی‌های کاربردی و ارائه راهکار‌های کارشناسی در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان گام برداشت.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان و بصیرت است، گفت: اعضای ستاد نماز جمعه، زمینه‌ای را محیا می‌کنند تا تقوا، ایمان و منزلت واقعی در جامعه گسترش یابد.

او بیان کرد:امروز ایران اسلامی نیازمند تفکری انقلابی و اسلامی است که با وحدت، همدلی و یکصدایی بدور از حاشیه‌های بی حاصل می‌توانیم در خدمت صادقانه به مردم توفیق جدی داشته باشیم.

 امام جمعه خرم آباد افزود: محرومیت زدایی از استان لرستان با توجه به خدمات ارزشمند نظام اسلامی در توسعه مناطق محروم نیازمند نگاه ویژه می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: نخبگان لرستانی دور هم جمع شوند و برای برون رفت از مشکلات فعلی استان لرستان برنامه ریزی علمی با درایت انجام دهند که نمایندگان استان لرستان در مجلس همه با هم مطالبه گر خواسته‌های مردم باشند و از حاشیه و اختلاف نظر در مسایل جزیی خودداری کنند.

او گفت: مهم‌ترین مشکل امروز استان لرستان بیکاری و تورم است که دولت باید با برنامه ریزی درست و علمی بدنبال رفع مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابلی
۱۶:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ت‌و این چهل سال با همین تفکر الان اینجا واسادیم