علیرضا رضایی گفت: دیدار مقابل استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد حتماً قشنگ خواهد بود فقط امیدوارم کم حاشیه باشد‌.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است و فردا شب به پایان می رسد که در نخستین دیدار برگزار شده تیم دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل تیم شرکت سهامی فرش ایران به پیروزی رسید.

علیرضا رضایی سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره پیروزی تمیش در گام نخست و اینکه چرا از کنار تشک شاگردانش را هدایت نکرد، اظهار داشت: دوستان دیگر هستند، من هم احساس کردم از این بالا بهتر می‌توانم کشتی ها را ببینم. در رقابت عصر مقابل استقلال که حساسیت بیشتری دارد شاید کنار تشک باشم، ضمن اینکه طبق شیوه نامه های بهداشتی، فقط یک مربی می تواند کنار تشک مسابقه باشد.

نایب قهرمان المپیک درباره رقابت عصر امروز مقابل استقلال تهران گفت: به هر صورت مسابقه قشنگی خواهد بود که امیدوارم کم حاشیه باشد و شاهد کشتی‌های خوبی باشیم.

رضایی در خصوص شیوه نامه های ویژه برای برگزاری رقابت های لیگ برتر نیز عنوان کرد: غیر از این نمی‌شد مسابقات را برگزار کرد. باید با رعایت کامل شیوه نامه ها میزان آسیب ها را به حداقل رساند. امیدوارم ضمن اینکه این کار تداوم داشته باشد در دور برگشت یا کرونا نباشد و یا کمتر شده باشد.


بیشتر بخوانید: معرفی تیمهای برتر دور رفت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
با شهریه های دانشجویان بی بضاعت ، حالش رو ببرید
آخرین اخبار