محمد ابراهیم امامی گفت: با تلاش متولیان برگزاری لیگ، این مسابقات با رعایت کامل تمامی موارد بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه خوشبختانه رقابتهای لیگ با رعایت تمامی نکات بهداشتی در حال برگزاری است گفت: مسئولان برگزاری رقابتهای لیگ از تمام کشتی گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی تست کرونا گرفتند که خوشبختانه هیچکدام از اعضای حاضر در مسابقات مبتلا به ویروس کرونا نبودند.

وی تصریح کرد: مسابقات با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی تعریف شده از سوی وزارت بهداشت در حال برگزاری است و همه در کمال صحت و سلامت مشغول انجام وظایف تعریف شده خود هستند.

امامی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم همین طور که نمونه تست بیش از ۱۰۰ نفر از کشتی گیران و مربیان منفی بوده در هفته های پیش رو نیز شاهد سلامت تمامی عوامل برگزاری مسابقات لیگ باشیم و در نهایت این رقابتها خروجی قابل قبولی در همه ابعاد به خصوص بحث فنی و کمک به تیمهای ملی را داشته باشد.

گفتنی است دور رفت رقابت‌های گروه الف بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) از صبح روز گذشته (سه شنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و امروز با برگزاری ۴ مسابقه به پایان خواهد رسید.

مسابقات گروه الف دور رفت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) نیز روز‌های پنج شنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ مهرماه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

حسن یزدانی پُردرآمدترین کشتی گیر لیگ ایران

بنا: از شروع دوباره مسابقات کشتی خوشحال هستم/ تا المپیک فرصت خوبی داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار