رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی مراغه گفت: در نیمه نخست امسال ۶۵۵ واحد صنفی و تولیدی در شهرستان‌های مراغه، ملکان، هشترود و عجب شیر در جنوب آذربایجان‌شرقی بازرسی کنترل و نمونه‌برداری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اسدی رئیس اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی مراغه گفت: در نیمه نخست امسال ۸۲ فقره بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام شد و ۱۸۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی همراه با صدور اخطاریه و جمع آوری محصولات غیر استاندارد و ۳۹ مورد بازرسی ادواری از تجهیزات شهربازی ها، سردخانه‌ها و پمپ‌های بنزین این شهرستان‌ها صورت گرفت.

او افزود: ۶ مورد بازرسی از سکو‌های گازپرکنی، ۳۰۵ مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی و ۳۸ فقره بازرسی و نمونه برداری از طلا فروشی‌های این شهرستان‌ها از جمله اقدامات این سازمان در این مدت بوده است.

اسدی با اشاره به نظارت‌های انجام شده بر استانداردسازی آسانسور‌ها گفت: در ۶ ماهه اول امسال با بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این اداره، ۳۹ فقره گواهی استاندارد آسانسور صادر شده است.

او گفت: همچنین در این مدت، پروانه ۳۹ واحد تولیدی تمدید، تعلیق یا ابطال شده و ۶ فقره گواهینامه انطباق صادر و برای تعداد هفت فقره نیز مجوز استفاده از علامت استاندارد صادر شده است.

اسدی افزود: همچنین در این مدت، برای ۲۹ واحد صنفی اخطار کتبی و برای ۱۳ واحد نیز تذکر در زمینه رعایت استاندارد صادر شده است.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.