مسکو خواستار جلوگیری از اعزام جنگجویان خارجی به قره‌باغ شد

وزارت خارجه روسیه با تکرار ادعای اعزام جنگجویان خارجی به قره‌باغ توسط برخی کشورها، از آن‌ها خواست به این کار پایان دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  دولت روسیه ادعای اعزام شدن جنگجویان خارجی به منطقه قره‌باغ برای مبارزه با ارمنستان را علی‌رغم تکذیب چند باره توسط کشور‌ها و سازمان‌های مختلف، دوباره تکرار کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وزارت خارجه روسیه مدعی شد جنگجویانی از گروه‌های شبه‌نظامی غیرقانونی مستقر در سوریه و لیبی طی روز‌های گذشته توسط برخی کشور‌ها به منطقه قره‌باغ اعزام شده‌اند.

بر این اساس، مسکو از کشور‌های درگیر در این مسئله خواست که مانع استفاده از «تروریست‌ها و مزدوران خارجی» در مناقشات قره‌باغ شوند.

رویترز به نقل از دو منبع شورشی سوری مدعی شد ترکیه در حال اعزام جنگجویان سوری به قره‌باغ برای حمایت از آذربایجان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قره باغ ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
ارمنستان هم مزدور از سوریه و عراق و لبنان آورده آنها را نمی بینید؟ خود شما هم سی سال پیش برای ارمنستان مزدوری کردید و در اشغال خاک آبا و اجدادی آذربایجان و نسل کشی ملت آذربایجان نقش مستقیم داشتید هنوز ناله ها و ضجه های زنان و کودکان مان که معصومانه و مظلومانه در خوجالی سلاخی شدند در گوش ملت آذربایجان است و قلبمان را به درد می آورد شما در همه این جنایت ها نقش مستقیم داشتید، ارتش شجاع و قهرمان آذربایجان فقط به دنبال تنبیه جنایتکاران و پس گرفتن خاک اشغال شده اش است و در این راه مقدس از کسی جزء رئیس جمهور شجاع و مقتدر خود دستور نمی گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۹ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
دروغ بزرگ روسیه
آخرین اخبار