تشدیدنظارت‌هابررعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد‌های گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر تشدیدنظارت‌هابررعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد‌های گردشگری تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت:باتشدیدنظارت‌هابررعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحد‌های گردشگری و همچنین مساعدت استاندار محترم در راستای فعالیت حداقلی آنها، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان گردشگری مبنی بر تعدیل نیرو و بحران اشتغال در استان مرتفع شده و با تعامل و هم افزایی میان مجموعه‌های گردشگری، مدیریت شد.

 او با بیان این‌که انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان، حفظ نیروی انسانی و ارتقای سطح ارائه خدمات را در صدر اهداف اجرایی خود قرار داده‌اندافزود:مدیران این انجمن‌ها در تلاشند تا با حمایت از افراد فعال در این حوزه، چرخه صنعت گردشگری استان را استوار نگاه دارند.

اوادامه داد: از مهم‌ترین مسائلی که می‌توان با حمایت استانداری در راستای تسهیل فعالیت فعالان گردشگری به کار گرفت، امکان اعمال معافیت‌های مالیاتی و استمهال هزینه حامل‌های انرژی است که در تلاشیم تا در آینده‌ای نزدیک این امر مهم را محقق سازیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به برنامه‌های این اداره کل به مناسبت هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دنبال همه‌گیری کرونا، برنامه‌های ویژه این هفته نظیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی، رونمایی از چند طرح دیجیتال مارکتینگ و افتتاح چند پروژه گردشگری در استان به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.

 تعدادی از فعالان حوزه گردشگری نیز در این دیدار به بیان مشکلات و مطالبات خود از استاندار آذربایجان شرقی پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.