نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی:

سازمان اوقاف یکی از مراکز کارآمد در تحقق گام دوم انقلاب است

جوکار گفت: سازمان اوقاف یکی از مراکزی است که می‌تواند بیشترین کارآمدی را در تحقق گام دوم انقلاب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه هشتاد و دومین کمیسیون املاک سازمان اوقاف و امور خیریه در یزد با اشاره به احیاء مجدد وقف در نظام جمهوری اسلامی گفت: در شرایط فعلی جامعه نیز  ضرورت دارد همچون گذشته موقوفاتی متناسب با نیاز جامعه وقف شود. 

او افزود: نگاه‌های جدیدی در این حوزه وجود دارد که با آن می‌توان مشکلات جامعه را مرتفع کرد و از جمله خدماتی که اوقاف امروزه با توجه به شرایط جامعه ارائه کرده، تهیه بسته‌های معیشتی  و توزیع آن بین اقشار نیازمند جامعه است.

جوکار، به گام دوم انقلاب که از سوی رهبرمعظم انقلاب طرح شده، اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف یکی از مراکزی است که می‌تواند بیشترین کارآمد را در تحقق گام دوم انقلاب داشته باشد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: اوقاف می‌تواند در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی ورود پیدا کند و با احداث شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از جوانانی که ایده‌های فوق العاده‌ای دارند برای رشد و نمو جامعه قدم بردارد و از این طریق کلیه تحریم‌های دشمن را از بین ببرد و بهترین ثروت را برای جامعه به ثمر آورد.

او در پایان اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم فرهنگ وقف را بیش از پیش تقویت و خیرین را تشویق کنیم تا دارایی‌های خود را برای رفع نیاز‌های جامعه وقف نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار