انشعاب گاز ۴ جایگاه عرضه غیراستاندارد سوخت سی ان جی در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، روانسر و جوانرود قطع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت : در بازرسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان استاندارد از جایگاه‌های عرضه گاز سی ان جی، ۴ جایگاه به دلیل رعایت نکردن الزامات استانداردسازی جهت قطع انشعاب گاز به شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز معرفی شدند.

او گفت : از اهداف مهم بازرسی از جایگاه‌های سوخت CNG، الزام جایگاه‌ها به انجام عملیات بازسازی و نوسازی مخازن سوخت، حفظ و ارتقای سطح ایمنی مصرف کنندگان و نیز حصول اطمینان از رعایت مندرجات استاندارد‌های مربوطه از قبیل نصب سامانه آشکارساز و صحت عملکرد جایگاه‌های مذکور است.

نیازی افزود: ۷۳ جایگاه فعال CNG در سطح استان تحت پوشش این اداره کل در حال سوخت رسانی به خودرو‌های گازسوز هستند که به صورت دوره‌ای بازرسی و استانداردسازی می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان گفت: مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در عرضه سوخت از قبیل وجود نشتی، عدم وجود تجهیزات ایمنی، استاندارد نبودن شیلنگ و نازل و ... موارد را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ در طول شبانه روز و یا خط ارتباطی ۴۵۱۷ این اداره کل اطلاع رسانی کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.