محمود کریمی گفت: محرم نویدکیا سرمایه بزرگی برای باشگاه سپاهان به شمار می‌رود و به‌خاطر زحماتش در این تیم لایق صبر و حمایت هواداران است.

محمود کریمی، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   در خصوص بازگشت به فوتبال و حضور در تیم سپاهان اظهار داشت: قصد برگشت به فوتبال را نداشتم و فقط به یک هوادار سپاهان تبدیل شده بودم. باتوجه به درخواست محرم نویدکیا که در رسانه نیز اعلام کرد شرایط را برای برگشت مناسب دیدم. امیدوارم اندک تجربه و دانشی که به واسطه دوران بازیگری و چندسال حضور در کنار کادرفنی پرقدرت سپاهان به‌دست آوردم را در اختیار باشگاه قرار دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران می‌توانند منتظر تکرار نتایج درخشان سپاهان با توجه به حضور بازیکنان سابق این تیم در کادر مربیگری باشند، اظهار داشت: محبت هواداران به‌خاطر نام بزرگ سپاهان است، البته بحث دوران بازیگری متفاوت با مربیگری است، چرا که بازیکن می‌تواند با عملکردش تاثیر بسزایی بر نتایج بگذارد؛ اما در سِمَت مربیگری برای کسب نتایج عالی قول قاطعی نمی‌توان داد؛ بلکه با تلاش کامل یک تیم و استفاده از تجربیات مربی و موقعیت‌ها در زمین مسابقه اتفاقات بسیار خوب رقم می‌خورد.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: باشگاه بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و در چند فصل اخیر تیم هماهنگی آماده شده است. امیدواریم نتایج مناسبی در فصل جدید گرفته و اتفاقات خوبی را برای هواداران رقم بزنیم. باید تفکراتمان را در قالب افکار نویدکیا قرار دهیم و قطعا باتوجه به شیوه دلخواه سرمربی تیم و همچنین میل به کار تیمی، حرکات نفوذی و عمقی شاهد سبک بازی متفاوت و سیستم مورد انتظار هواداران خواهیم بود.

او در خصوص فصل جدید و تیم‌های مدعی قهرمانی گفت: متاسفانه با حمایت دولت از تیم‌های پایتخت، در حال حرکت به سمت فوتبال دو قطبی هستیم؛ البته پرسپولیس درحال حاضر به تنهایی به یک قدرت تبدیل شده است و به همراه استقلال امسال نیز می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند. باشگاه‌هایی که وضع مالی بهتری دارند پر قدرت‌تر در فصل جدید حاضر می‌شوند، اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

کریمی ادامه داد: امیدواریم با تلاش فراوان فوتبال ایران را از حالت دوقطبی خارج کرده و سپاهان به روز‌های خوبش برگرد‌د.

او کسب سهمیه در فصل جدید را انتطار هواداران دانست و خاطرنشان کرد: امسال باید در شرایط سختی قرار بگیریم، هواداران حداقل چیزی که انتظار دارند بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی است، اما باتوجه به حضور نویدکیا روی نمیکت به نظر نمی‌رسد توقع قهرمانی داشته باشند و کسب سهمیه می‌تواند در اولین سال نتیجه‌ای راضی کننده برای هواداران باشد.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان نویدکیا را سرمایه باشگاه دانست و عنوان کرد: هواداران صبور باشند و از نویدکیا و سپاهان حمایت کنند. محرم نویدکیا سرمایه بزرگی برای باشگاه سپاهان است و در آینده می‌تواند اتفاقات بسیار خوب و دلچسبی را برای سپاهان رقم بزند و حتی روی نیمکت تیم ملی هم بنشیند؛ بنابراین به‌خاطر زحمات بسیارش برای سپاهان لایق صبر و حمایت زیادی از جانب هواداران است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.