رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تامین شده و مانند همه دستگاه‌های دیگر با تأخیر همراه بوده و از حدود ۱۰ روز قبل که رقم تخصیص داده شد، امیدواریم زودتر دارو‌ها و مواد اولیه برسد.

وی بیان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواستند در مورد ملت ما انجام دادند و نکته آقای رئیس‌جمهور درست است، اما نمی‌دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت و عصبانی هستند که آقای رئیس‌جمهور گفته است که مردم آن کسی را نفرین کنند که این وضع را در تحریم به وجود آورده است؛ اینکه برخی دم از انقلابی‌ می‌زنند و می‌خواهند آمریکا را تطهیر کنند و می‌گویند که آمریکا را نفرین و لعنت نکنند و باید جای دیگری را لعنت کنید، من این را نمی‌فهمم. آنها چه طور آدمی هستند و به خاطر نگاه جناحی و سیاسی و نگاهی که به انتخابات ۱۴۰۰ دارند، بیایند همه چیز را فدا کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: مگر آنها طرفدار این دولت نبوده‌اند؟ دولتی که ده سال پیش نفت بالای ۱۰۰ میلیون دلار می‌فروخت، اما حالا وضع با آن زمان فرق می‌کند و حالا یک جنگ اقتصادی تمام عیار است و آنها نمی‌خواهند بپذیرند. مسئله انتخابات ۱۴۰۰ سرحال خودش، اما ما نباید آنقدر آدرس غلط بدهیم، تفرقه ایجاد کنیم و مردم را  در این شرایط بسیار سخت ناامید کنیم.

واعظی بیان کرد: کلیت مجلس و تعاملی که داریم برای حل مشکلات مردم است. وقتی اقلیتی در مجلس از تریبون رسمی مجلس استفاده می‌کنند برای اینکه حرف‌های نسنجیده و تفرقه انگیز بزنند و مردم را ناامید کنند و آدرس غلط به دشمن بدهند، مایه تأسف است. نظر من این است که ساز و کاری تدوین شود که وقتی تریبون مقدسی باعث می‌شود حرف کذبی زده شود مقابلش ایستاده شود.

وی همچنین درباره وضعیت بورس، اظهار کرد: بورس سازوکار خود را دارد و همین سازوکار است که بورس را شکل می‌دهد و به همین دلیل همه مسئولان بارها گفتند بورس جایی نیست که هیجانی وارد یا خارج شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بورس در دراز مدت جواب می‌دهد، افزود: کسی که می‌خواهد سریع به سود برسد باید پول خود را در بانک بگذارد؛ برای بورس باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود. دولت از بورس حمایت نمی‌کند اما وظیفه دارد از آن صیانت و مراقب کند.

واعظی در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: اصلاً نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

واعظی درباره استعفای رئیس جمهور گفت: آقای روحانی، رئیس جمهوری نیست که فقط در زمان گل و بلبل و زمانی که همه چیز از جمله پول و امکانات وجود دارد و کرونا و تحریم نیست، رئیس جمهور باشد

وی افزود: رئیس جمهور تا روز آخر به مردم بدهکار است وظیفه خود میداند که خدمتگزار مردم باشد، ما شرمنده مردم هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم، می‌دانیم که گرانی به مردم به خصوص طبقه متوسط و متوسط رو به پایین جامعه فشار آورده است، اما در حال پیگیری هستیم و تلاش میکنیم که  در  این ۱۱ ماه مانده به پایان عمر دولت از تمام ابزارها استفاده کینم تا گشایشی برای مردم به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
یک نفر در مجلس حرف دل مردم زد اونم میخواهید مقابلش بایستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
آقایون دولتی اگه ما نخواهیم شما از بورس صیانت کنین کی رو باید ببینیم .شما جیب ما رو نزنین پلیس بازی در آوردن پیشکش . مگه دولت سخنگو‌نداره که هر جا میری دفتر دار داره نطق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۲۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
دولت برا بدست اوردن پول همه کار میکنن // تو بورس دخالت میکنن // بانک غیر مجاز میزنن // یه شبه بنزین را 3000 تومن میکنن // اسکناس بدونه پشتوانه چاپ میکنن // ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
فقط بلد بودن خرابش کنند؟
آخرین اخبار