مدیر کل پست استان اصفهان در نشست مشترک با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از مشارکت و همراهی پست استان و کمیته امداد در اجرای پویش ملی ایران همدل و جمع آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، باقری مدیر کل پست و زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همزمان با ۷ مهر ماه ۹۹ در نشستی پیرامون طرح «همبازی» که با همراهی پست با کمیته امداد از ۹ تا ۱۱ مهر ماه به اجرا در خواهد آمدبحث و تبادل نظر نمودند.

باقری مدیر کل پست استان اصفهان ضمن تشریح خدمات پستی به توزیع مویرگی پست در شهر‌ها و روستا‌ها اشاره نمود و افزود هاب مرکزی پستی در اصفهان بعنوان دومین مرکز تجزیه مبادلات در کشور در حا ل فعالیت است که یکی از مهمترین مراکز با دارا بودن زیر ساخت‌های لجستیکی در کشور است.

او بیان داشت پست استان در راستای مسئولیت اجتماعی در اجرای طرح‌های مشارکتی و خیرخواهانه به مردم به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، با راه اندازی سرویس پست سیار و ارایه سایر خدمات فعالیت‌های چشمگیری داشته است و این بار نیز در طرحی با عنوان «همبازی» از ۹ تا ۱۱ مهر ماه همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک‌های مردم و هدایای آن‌ها به دانش آموزان نیازمند را جمع آوری می‌نماید.

مدیرکل پست اظهار داشت: در قالب این طرح، علاوه بر ۳۲ واحد قبول پستی در استان، ۳ واحد سیار نیز در میادین اصلی شهر اصفهان آماده‌اند تا کمک‌ها و هدایای مردم را به منظور رساندن به دانش آموزان نیازمند جمع آوری کنند.

زارع مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیزاظهار داشت، جهت اجرای هرچه بهتر این طرح نمایندگانی از کمیته امداد نیز در دفاتر پستی و واحد‌های سیارحضور خواهند داشت.

شایان ذکر است در این نشست که رضایت معاون فنی پست استان اصفهان نیز حضور داشت مقرر شد پس ازانجام این طرح، تفاهم نامه همکاری فی مابین دو سازمان جهت برون سپاری خدمات کمیته امداد به پست انجام گردد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.