باقری با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که به ریاست استاندار اصفهان برگزارگردید سرویس احراز هویت مکانی و فردی را جهت ثبت نام دانش آموزان پایه‌های اول و هفتم تشریح نمود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصفهان، همزمان با یکم تیرماه ۹۹ حمید باقری مدیرکل پست استان به دعوت آموزش و پرورش استان در جلسه شورای آموزش و پرورش حضور یافت تا در راستای تحقق دولت الکترونیک سرویس جدید پستی را در حضور استاندار و سایر مدیران و مسئولین استانی تشریح نماید.

باقری ابتدا از اعتماد مسئولین آموزش و پرورش به پست تقدیر نمود و افزود تحقق دولت الکترونیک بدون استفاده از زیر ساخت‌های پست امکان پذیر نمی‌باشد.

او در ادامه بیان داشت: این سرویس پستی با استفاده از زیر ساخت‌های پستی و اطلاعات مکانی کشور نزدیک‌ترین مدرسه را برای ثبت نام معرفی می‌نماید و در فاز دوم راستی آزمایی آن توسط موزعین پست انجام می‌گردد.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: پست استان بعنوان تنها نماینده رسمی دولت جهت توزیع، وصول مرسولات و سایر خدمات مرتبط با پست اجازه ورود به درب منازل و اماکن را دارد.

باقری تاکید نمود، موزعین پست استان از شریف‌ترین، نجیب‌ترین و مورد اعتماد‌ترین نیرو‌های بکار گرفته شده در مجموعه پست دولتی هستند، و با آموزش‌های تئوری و تجربی به تمامی آدرس‌ها مسلط می‌باشند وبخش راستی آزمایی مکانی و فردی در سرویس‌های مشابه قبلی را بخوبی انجام داده اند.

مدیر کل در پایان تاکید نمود پست استان با عزمی راسخ در انجام این طرح آماده ارایه خدمات مورد نیاز آموزش و پرورش در راستای کاهش تردد‌های شهری می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: پست اصفهان ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.