فرماندار نایین گفت: راه اندازی اکیپ سیار ثبت نام کارت هوشمند ملی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نموده است.

رضایتمندی مردم با راه اندازی اکیپ سیار ثبت نام کارت هوشمند ملیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی فرماندار نایین در دیدار با مدیر کل پست اصفهان گفت: فعال شدن اکیپ سیار ثبت نام کارت هوشمند ملی علی رغم وسعت شهرستان و پراکندگی زیاد روستاها، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نموده است.

وی با ابراز رضایت مندی از کارکنان اداره پست شهرستان افزود: باید خدمات در شهرستانی که دارای وسعت زیاد و پراکندگی مناطق روستایی و سکونتی می‌باشد بر اساس معیار وسعت انجام گیرد، ولی متاسفانه در توزیع خدمات و اعتبارات همیشه با نگاه جمعیتی به این شهرستان چشم دوخته شده است.

فرماندار نایین با اشاره به اعلام همکاری و آمادگی پست استان در خصوص معرفی صنایع دستی روستا‌ها و شهر‌های نایین بر معرفی، بازاریابی و فروش اینترنتی محصولات و صنایع دستی نایین تاکید نمود.

باقری مدیرکل پست استان اصفهان نیز در این دیدار عنوان نمود پست بر اساس نیاز مردم و سازمان‌ها شکل گرفته است و در این زمینه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی سرانه مرسوله هرنفر در سال می‌باشد به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۷ در کشور آمریکا این سرانه ۱۰۵۰ مرسوله برای هر نفر و در کشور‌های اروپایی ۷۵۰ مرسوله و در سال گذشته در کشور ایران سرانه پست برای هر نفر ۱۵ مرسوله بوده است.

مدیر کل پست اصفهان در ادامه بیان نمود: پوشش مساحتی و پوشش جمعتی از دیگرشاخص‌ها در حوزه پست می‌باشد که در نایین به ازای هر دو هزار نفر یک واحد پستی فعال می‌باشد و از لحاظ مساحت به ازای هر ۱۰۲ کیلومتر در استان یک واحد پستی و در این شهرستان به ازای ۱۱۰۰ کیلومتر یک واحد پستی وجود دارد.

حمید باقری در پایان گفت: ۲۰ واحد پستی، دفاتر پیشخوان و ict روستایی در نایین مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز و فرهیخته می‌باشد.

انتهای پیام/ی

 

۲۰ واحد پستی، دفاتر پیشخوان و ict روستایی در نایین مشغول کارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.