افتتاح مرکز جامع توانبخشی هلال احمر کرمانشاه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور

مرکز جامع توانبخشی هلال احمر کرمانشاه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، استاندار و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه، گفت : مرکز جامع توانبخشی هلال احمر کرمانشاه یکی از مجهزترین مراکز توانبخشی غرب کشور با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

او گفت : در این مرکز انواع خدمات کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و ... ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بخش بازتوانی قلب و عروق را نیز یکی از مهمترین بخش‌های مرکز جامع توانبخشی دانست و افزود: این مرکز انواع خدمات تخصصی در زمینه بازتوانی قلب را با استفاده از ظرفیت کادر مجرب به بیماران ارائه می‌دهد.

 معتمدی افزود: همه خدمات این مرکز با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

فاطمه احمدی مدیر مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان کرمانشاه از این مرکز به عنوان یکی از مجهزترین مراکز بازتوانی یاد کرد و گفت: بخش بازتوانی قلب و عروق اولین مرکزی است که در غرب کشور راه‌اندازی شده و علاوه بر پذیرش بیماران استان کرمانشاه، می‌تواند به مراجعین استان‌های همجوار نیز ارائه خدمات داشته باشد.

او گفت: دستگاه‌هایی پیشرفته‌ای در بخش بازتوانی قلب و عروق این مرکز وجود دارد و از کادر درمان توانمند شامل پزشک متخصص قلب، فیزیوتراپ آموزش دیده در زمینه بازتوانی قلب و پرستاران مجرب استفاده می‌شود.

 احمدی افزود: در بخش بازتوانی قلب و عروق در هر شیفت ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر وجود دارد.

مدیر مرکز جامع توانبخشی هلال احمر کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با فعالیت دو شیفت در روز، ظرفیت ارائه خدمات به ۱۰۰ نفر در بخش فیزیوتراپی، ۲۰ نفر در بخش کاردرمانی و ۲۰ نفر در بخش گفتاردرمانی را دارد.

احمدی ساعت کاری این مرکز را نیز در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۲ و در شیفت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ اعلام کرد.

او گفت: مرکز جامع توانبخشی هلال احمر کرمانشاه در بلوار شهید بهشتی، مقابل بیمارستان طالقانی واقع شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار