رئیس سازمان بهزیستی، بهزیستی کرمانشاه را جزء سه استان برتر کشور از نظر مدیریت عنوان کرد و گفت : این روند با تغییر مدیریت همچنان رو به ارتقاء است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به شیوع بحران بیمار کرونا و مشکلات جهانی آن به ویژه برای سالمندان و افراد دچار معلولیت که توانایی چندانی برای مراقبت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ندارند، گفت : سازمان بهزیستی در امر پیشگیری این بیماری در سطح مراکز بهزیستی در کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت : کرمانشاه استانی بود که مستقیم درگیر جنگ شد و بعد از آن بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل را هم داشته است به همین دلیل نیازمند توجه ویژه است.

قبادی دانا به ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ مرکز بهزیستی سلامت مثبت در راستای پیشگیری از معلولیت سطح یک (ناشنوایی، تنبلی چشم، ژنتیکی) در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این مراکز ۲۲ نوع خدمت از جمله معرفی افراد و خانوارداری معلولیت برای قرار گرفتن زیرپوشش سازمان ارایه می‌دهند.

او ادامه داد: تمام مراکز به سامانه الکترونیکی متصل است و دارای پرونده الکترونیکی در راستای دریافت خدمات بهزیستی بهتر از جمله بیمه درمان و دریافت اقلام است.

او با برشمردن وظایف سازمان بهزیستی در تامین مسکن برای مددجویان، اشتغال، بازتوانی معلولان، پیشگیری از معلولیت‌های سطح یک، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد و کاهش طلاق از هم افزایی استانداری کرمانشاه با بهزیستی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.