مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: سن ازدواج ۱۰ میلیون جوان بالا رفته و به یک نگرانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور با ابراز تاسف از بالا رفتن سن ازدواج در کشور ادامه داد: اینکه ۱۰ میلیون جوان در کشور سن ازدواج شان گذشته است نگران کننده می‌باشد چرا که موجب فشار‌های روحی به جوانان و ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به آموزش در شرایط کرونا درآموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه گفت: شرایط کرونا زمینه را برای استفاده از ابزار‌های نو و فناوری‌های پیشرفته و فضای مجازی فراهم کرده است، اما روابط اجتماعی را تضعیف کرده و رابطه مستقیم علمی و اخلاقی استاد و شاگر و فضای آموزشی را تحت الشعاع قرار داده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تقدیر از کادر پزشکی و درمان افزود: روند سلامت باید در کشور با صلابت و اقتدار ادامه یابد و مردم هم فرهنگ سلامت و بهداشت را به خوبی رعایت کنند، همگان باید به گونه‌ای به سلامت پایبند باشند که جریان زندگی و رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی لطمه نخورد.

وی حمایت از دستگاه بهداشت و درمان را وظیفه‌ای عمومی دانست و تأکید کرد: امسال در طرح ها، اولویت سلامت و بهداشت و درمان مدنظر باشد و توسعه فضای بیمارستان، تکیمل طرح‌ها و حمایت از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری طرح‌ها هم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.