انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی برای تولید فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای با موضوعات مشخص از فیلمسازان حمایت مالی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید وحید سیدحسینی مسئول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: این انجمن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تولید فیلم‌های کوتاه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای با موضوعات مشخص از فیلمسازان حمایت مالی می‌کند.

او افزود: این حمایت به صورت پرداخت هزینه تولید فیلم کوتاه برای فیلم‌های حرفه‌ای تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال و برای فیلم‌های نیمه حرفه‌ای تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال است.

مسئول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در این خصوص اولویت‌های موضوعی و ساختاری آثار تولیدی امسال با مضامین معطوف به افزایش سرمایه اجتماعی، اهمیت خانواده و سبک زندگی، افزایش امید و نشاط اجتماعی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، خودباوری، اراده و قدرت ملی می‌باشد.
 

بیشتر بخوانید


سیدحسینی بیان کرد: پذیرش فیلم‌ها مشروط به توجه به ایجاز و تجربه گرایی در قصه گویی، بکارگیری عناصر زیبایی شناسانه و خلاق ویژه فیلم کوتاه، ثبت و ضبط میراث فرهنگی اقلیت‌های مختلف،و اهمیت سلامت جسم و روان در جامعه در جهت تلاش برای مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.

او تصریح کرد: فیلمسازان و هنرمندان متقاضی برای حمایت فیلم‌های کوتاه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای خود می‌توانند با مراجعه به سایت  www.iycs.ir پس از مطالعه شیوه نامه نسبت به ثبت اثر و پیگیری مراحل بعدی اقدام کنند.

مسئول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار برای بررسی و حمایت مالی از آن‌ها ۱۷ مهرماه امسال می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.