توزیع گاز مایع فقط به صورت الکترونیکی انجام و با متخلفین در عرضه گاز ال پی جی برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: با عنایت به اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع، تمام مصرف کنندگان صنعتی، واحد‌های تولیدی و صنفی متقاضی می‌بایست در سامانه سدف ثبت نام نمایند و امکان تامین گاز مایع تنها از طریق ثبت نام در این سامانه میسر خواهد بود.

او افزود: کلیه شرکت‌های موزع موظفند بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی نسبت به ارائه خدمت و تأمین نیازمندی مردم اقدام کنند.

تهوری تاکید کرد: فروش گاز مایع توسط واحد‌های صنفی غیر مرتبط تخلف محسوب و با متخلفین با جدیت برخورد خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: نظارت‌های مشترک با تعزیرات، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و آتش نشانی بر مراکز عرضه گاز مایع افزایش خوهد یافت.

او قیمت هر سیلندر گاز مایع را ۹هزار و ۷۰۰تومان درب ایستگاه و ۱۰هزار و ۴۰۰تومان به صورت جارویی در سطح استان اعلام کرد و گفت: عدم رعایت سطح قیمت و فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تخلف و با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد.

تهوری افزود: هر گونه نگهداری سیلندر در انبار با توجه به مخاطرات آن توسط افراد غیر مرتبط ممنوع است.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تغییر سیستم خودرو‌های بنزین سوز به LPG برابر اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مخاطره آمیز و فاقد مجوز می‌باشد تاکید کرد: واحد‌های صنفی مکانیکی و واحد‌های تعمیرگاهی در استان مجاز به نصب سیستم LPG نبوده و در صورت انجام و ایجاد حادثه، متصدی واحد مسئول خواهد بود.

او با اشاره به اینکه هیچ گونه مرکزی مجاز در سطح استان برای تزریق LPG وجود ندارد و انجام این عمل خلاف و مخاطره آمیز است گفت: هیچ واحد صنفی مجاز به تزریق گاز LPG نیست و در صورت مشاهده نیز با مختلفین برخورد و در صورت تکرار قطعا از ظرفیت محاکم قضایی و دادستانی استان نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.