معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: طرح‌های توسعه و احداث تاسیسات توزیع برق با ۲۱۶ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال اعتبار اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به طرح توسعه ۲۶ هزار و ۴۰۰ مترشبکه فشار متوسط هوایی و زمینی گفت: عملیات اصلاح ۹ هـزار و ۶۸۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت، ازجمله اقدامات صورت گرفته توسط واحد‌های اجرایی شرکت توزیع برق سمنان به شمارمی رود.

او افزود: در راستای استمرارخدمات دهی به مشترکان، بیش از ۹۲ هزارمترشبکه توزیع برق احداث و اصلاح شد.

علی‌اصغری با بیان این که ۲۳ هزار و ۷۰۰ مترشبکه فشارضعیف هوایی و زمینی در استان احداث شد افزود: به منظور پایداری شبکه‌های توزیع برق، بهسازی ۳۲ هزار و ۸۰۰ مترشبکه فشارضعیف هوایی و زمینی، از دیگر اقدامات در شهرستان‌های استان سمنان محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکان ۸۹ ایستگاه هوایی و یک پست زمینی توزیع برق افتتاح و وارد مدار شد اضافه کرد: طرح بهسازی ۱۲۲ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق، از آغاز امسال تا کنون عملیاتی شد.

او یادآور شد: برای پایداری سامانه روشنایی معابر، عملیات نصب و بهینه سازی ۶۱۰ دستگاه سرچراغ نیز توسط تیم‌های روشنایی معابر شرکت توزیع برق به اجرا در آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.