موسوی زاده از تخصیص اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریالی برای توسعه برق شاهرود و میامی خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۵۰میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیر عامل توزیع برق استان سمنان  گفت: سال گذشته حدود ۲۳۰ میلیارد ریال کار زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان‌های شاهرود و میامی انجام شد.

او با اشاره به اینکه ۳۵ درصد اشتراک‌های برق استان سمنان مربوط به شهرستان‌های شاهرود و میامی است، افزود: حداقل ۳۰ درصد تاسیسات توزیع برق استـان به این ۲ شهرستـان اختصـاص دارد و سهم مصرف انـرژی این شهرستان‌ها به نسبت استان، ۲۷ درصد است.

مدیر عامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه بالاترین مقدار ترکیب مصرف انرژی شاهرود با ۳۴ درصد و میامی با ۶۰ درصد در بخش کشاورزی استفاده می‌شود، ادامه داد: این ترکیب مصرف نشان دهنده آن است که در شرق استان، انرژی صرف کشاورزی گردیده و در منطقه غرب استان، انرژی در بخش صنعتی مصرف می‌شود.

موسوی زاده بیان کرد: طرح"۰۹۹" یا عبور از اوج مصرف بار تابستانی بدون اعمال خاموشی، با مشارکت ارزشمند مشترکان به نحو شایسته‌ای پشت سر گذاشته شد و مشترکان شهرستان‌های شاهرود و میامی ۵/۵ مگاوات در اوج مصرف با شرکت توزیع برق استان همکاری داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.