به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ماموستا «ملاولی کلانتری» از روحانیون رزمنده و ایثارگر این شهرستان روز یکشنبه تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه روانسر گفت: ماموستا ملا، ولی کلانتری در راه اعتلای دین و آرمان‌های انقلاب تلاش‌های بسیاری داشته اند که باید قدردان آن بود.

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی افزود: روحانیون برای دفاع و صیانت از اسلام و انقلاب تکلیف و رسالت خود را انجام داده اند.

او بیان  کرد: روحانیون باید با زمانه شناسی و روشنگری نسل جوان و نوجوان را به مساجد هدایت کنند و برای مقابله با جریان‌های تکفیری نقش اصلی خود را ایفا کنند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست

سعدی مصطفی زاده افزود: روحانیت بیشترین نقش را در وحدت و انسجام ملت ایران داشته اند و هم پای سایر اقشار مردم به دفاع از کیان ایران اسلامی پرداخته اند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز گفت: در راستای تکریم مقام این روحانیون ایثارگر و برای شنیدن بخشی کوتاهی از واقعیت‌های جنگ، سرکشی از این روحانیون در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: نسل جوان امروز باید بیش از پیش با رشادت‌ها و مجاهدت‌های روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس آشنا شوند.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید زیادی بر حفظ و جلوگیری از تحریف دفاع مقدس دارند و باید با خاطره نویسی پیشکسوتان جهاد و شهادت رفع دغدغه‌های ایشان را در دستور کار قرار دهیم.

ماموستا ملاولی کلانتری نیز به بیان خاطراتی از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس پرداخت.

ماموستا کلانتری به منظور اشاعه آموزه ناب اسلام، ترویج مذهب امام شافعی، تحکیم وحدت و مبارزه با گروه‌های تکفیری تلاش‌های زیادی داشته است.

مسئولیت جهاد سازندگی و کمیته امداد و تشکیل پرونده برای جنگ زدگان بخشی از خدمات ماموستا، ولی کلانتری در روانسر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.