اخیرا ویدئویی از لحظه پرس شدن اتومبیل اسقاطی در فضای مجازی منتشر شده که توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل‌ها معمولا بین مردم از اهمیت بالایی برخوردارند و افراد همواره سعی می‌کنند با توجه به وسع مالی خود بهترین خودرو را خریداری کنند. هر اتومبیل از زمان ورود به بازار تا چندین سال خدمات مفیدی را به خریدار خود ارائه می‌دهد اما با گذر زمان کیفیت و قدرت آن کاهش پیدا می‌کند. 

به دنبال کاهش کیفیت خودروها افراد دست به خرید اتومبیل‌های جدید می‌زنند و نمونه‌های قبلی پس از مدتی به قبرسان خودروها برده می‌شوند. در این قبرستان‌ها پس از حذف قطعات مفید هر خودرو و استفاده‌ از آن‌ها اقدام به تخریب خودروهای اسقاطی می‌زنند تا فضای اشغال شده آزاد شود و همچنین استفاده بازیافتی از بدنه اتومبیل اسقاطی صورت گیرد.

به تازگی نیز ویدئویی دقیق از لحظه پرس کردن اتومبیل‌های اسقاطی منتشر شده که توجه تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. در این ویدئو نشان می‌دهد که آخرین لحظات وجود یک اتومبیل در قالب اصلی خود به چه صورت است و دستگاه پرس چگونه آن را مچاله می‌کند.


بیشتر بخوانید


در ادامه ویدئوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۱ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
خداوکیلی جای پراید خالیه
میخوام یه ۱۰۰ تا پراید بخرم از مردم یه کلیپ درست کنم که خودم هر پرایدیو با یه ورش لهش کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۲۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
پرس کردن که اینهمه دم و دستگاه نمی خواد !

ما پرایدومون رو جوری ساختیم که خوش همینجوری توی جاده پرس میشه ...