رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: ۳۲۷ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود یزدی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در نشست کارگروه اشتغال سبزوار گفت: تاکنون پنج هزار و ۶۷۹ پرونده کسب و کار آسیب دیده از کرونا شامل هشت هزار و ۱۴۵ نفر با تسهیلات درخواستی ۷۴۲ میلیارد ریال در سامانه اعلام شده ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: پس از پایش در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال شهرستان سبزوار، تاکنون ۳۲۷ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار ادامه داد: بیشتر این تسهیلات به وسیله بانک‌های ملی، صادرات و پاسارگاد و در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و فنی و حرفه‌ای پرداخت شده است.

یزدی بیان کرد: رسته‌های شغلی توزیع غذا‌های آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، بخش‌های تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، قنادی و بستنی و آبمیوه، باشگاه‌ها، آموزشگاه‌های هنری و واحد‌های پرورش مرغ گوشتی در ردیف مشمولان دریافت تسهیلات متضرر از کرونا قرار دارند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.