یک واحد صنعتی تولیدکننده پروفیل UPVC در شهرکرد پس از سال‌ها تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدکاظم منزوی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یک واحد صنعتی تولیدکننده پروفیل UPVC در شهرکرد پس از سال‌ها تعطیلی به چرخه تولید بازگشت.

او افزود: این واحد صنعتی که به سبب بدهی‌های بانکی و مشکلات تولید، سال‌ها راکد مانده بود با حمایت سرمایه‌گذار جدید وارد چرخه تولید شد.


بیشتر بخوانید


منزوی اضافه کرد: شرکت تولیدکننده پروفیل درب و پنجره UPVC هافمن در مذاکراتی با شرکت تولیدکننده پروفیل شهرکرد با سرمایه‌گذاری قابل توجهی نقش مهمی در احیا و بازگشت به فعالیت این شرکت دارد.

او از هدفگذاری احیای ۲۰ واحد صنعتی در استان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰ درصد این مهم محقق شده است و پیش‌بینی می‎شود تا پایان ۱۰۰ درصد این برنامه اجرا شود.

منزوی با اشاره به فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در این استان، اضافه کرد: از این تعداد ۲۰ درصد واحد‌ها با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

او ادامه داد: ۹۰ درصد صنایع فعال در این استان را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد و صنایع بزرگ سهم اندکی در بخش صنعت این استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار