بازیکن تیم همیاری ارومیه گفت: طبق گفته مسئولان سازمان لیگ، قرار است لیگ برتر فوتبال بانوان از نیمه دوم آبان ماه آغاز شود.

سمیه حکیمی بازیکن تیم فوتبال همیاری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من در این روز‌های شیوع ویروس کرونا با یکی از دوستانم که بازیکن تیم آویسای خوزستان هستند، در شهرمان مرند تمرین می‌کنم.

او تصریح کرد: شرایط و امکانات خوبی در اختیار داریم. چمن تختی مرند دست بخش خصوصی است و این زمین رایگان در اختیار ما قرار داده شده است.

حکیمی افزود: مشکل اصلی ما نبود مربی خانم در شهر مرند است، با این شرایط به وجود آمده خودمان هم مربی هستیم و هم بازیکن. در شهر مرند فقط دو نفر فوتبالیست خانم هستند که در سطح لیگ بازی می‌کنند.

بازیکن تیم همیاری ارومیه در ادامه گفت: با توجه به صحبت‌های گلاره ناظمی، مسئول امور بانوان سازمان لیگ، به احتمال زیاد رقابت‌های بانوان از نیمه دوم آبان ماه به بعد تشکیل می‌شود، اما هنوز تکلیف لیگ یک مشخص نشده است.

حکیمی تصریح کرد: من به خاطر تحصیلم در دانشگاه ارومیه، قصد دارم بازهم در تیم بانوان این شهر بازی کنم، اگر از طرف تیم همیاری به من پیشنهاد شود، بازهم در ارومیه می‌مانم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار