فرماندار بروجن گفت: مانور ساعت صفر محکی برای ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی و شناسایی نقاط ضعف و قوت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن اظهار داشت: بدون اطلاع قبلی، دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان جهت حضور و اعزام اکیپ نیروی انسانی و تجهیزات فراخوان شدند.

او افزود: مانور ساعت صفر به منظور ایجاد هماهنگی و سازماندهی دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد و ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های عضو و شناسایی نقاط قوت و ضعف برگزار شد.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به تأثیر و نقش صحیح مدیریت حادثه اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی مدیران در زمان حادثه، مدیریت صحیح بحران و آمادگی در لحظه است.

او ادامه داد: این مدیریت برای هر مدیر عضو ستاد باید در حوزه تخصصی خودش با محوریت فرمانده عملیات بحران باشد و مدیران باید یک ساختار مدیریتی در همان حوزه تخصصی مربوط به دستگاه اجرایی مربوطه تعریف کرده و مدیریت بحران را جدی بگیرند.

ملکی با تاکید بر اینکه برای استفاده از حداکثر توانمندی ها، ظرفیت‌ها و بهره گیری از مشارکت مردم در ارتباط با بحران باید به آموزش بیش از پیش توجه شود گفت: در ارائه آموزش‌های لازم برای مقابله با بحران‌ها به منظور کاهش خسارات احتمالی اهتمام جدی شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار