حجت الاسلام عبدی گفت: رزمایش کمک مومنانه باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام عبدی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم در شمشین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان فراهان گفت: رزمایش کمک مومنانه باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شده است.

حجت الاسلام عبدی افزود: این رزمایش که با کمک خیرین، سپاه و بسیج صورت می‌گیرد سند قرآنی و روایی دارد و این کمک‌های خالصانه و مومنانه برای کمک به همنوعان است.

او اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان، شیوع کرونا در کشور ما بر خلاف سایر کشور‌ها سبب انسجام بین ملت و مسئولان شد و مردم همچون دوران دفاع مقدس به میدان آمده و صحنه را خالی نکردند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: جهاد مومنانه مردم ولایتمدار برای کمک و گره‌گشایی از مشکلات ناشی از کرونا ویروس در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری است و آحاد مردم همراه با سپاه در حرکتی آتش به اختیار به دنبال ادای دین خود و حضور در این جهاد مومنانه هستند.

سرهنگ نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان هم در این مراسم گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در گام دوم کمک مومنانه و در مرحله ششم تعداد، ۳۰۰ بسته سبد معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ نجفی افزود: در این مرحله علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر هم بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده وارزش اعتباری این کمک‌ها در مجموع ۲ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: بی شک کمک و همدلی مؤمنانه لازمه گره گشایی از مشکلات اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.