ایجاد ۳۱ هزار و ۸۸۶ فرصت شغلی در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۱ هزار و ۸۸۶ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، برای امسال هدفگذاری کرده‌ایم ۴۷ هزار و ۳۰۸ فرصت شغلی ناخالص در استان ایجاد کنیم تا طبق سند اشتغال ۲.۵ درصد از نرخ بیکاری استان را کاهش دهد.

او گفت : طبق این برنامه، تا پایان شش ماهه ابتدایی امسال باید ۲۴ هزار و ۷۵۵ شغل ایجاد می‌کردیم که در این مدت ۳۱ هزار و ۸۸۶ فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: براین اساس تاکنون ۶۷ درصد از هدفگذاری انجام شده در استان را از ابتدای سال تا پایان شهریور تحقق بخشیده‌ایم.

او ادامه داد: در بین شهرستان‌های استان هم شهرستان سرپل ذهاب با ۸۷ درصد بیشترین شغل را در این مدت ایجاد کرده و پس از آن شهرستان‌های سنقر با ۸۲ درصد و صحنه با ۷۷ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 این مسئول گفت: کمترین ایجاد اشتغال در استان هم مربوط به شهرستان هرسین با ۵۵ درصد تحقق هدفگذاری انجام شده بوده است.

او به همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برای تحقق هدفگذاری انجام شده در حوزه اشتغال هم اشاره کرد و گفت: در بین دستگاه‌های اجرایی استان هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۷۰ درصد، علوم پزشکی با ۱۳۷ درصد و جهاد دانشگاهی با ۹۹ درصد تحقق بیشترین سهم اشتغالزایی را در استان داشته‌اند.

عزیزی به آخرین وضعیت استان در پرداخت تسهیلات کرونایی هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان پرداختی داشته‌ایم که از نظر پرداخت در رتبه ششم کشوری قرار داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.