بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: مقابل برایتون خوش شانس بودیم و شاید بتوان گفت لیاقت آن‌ها برای پیروزی بیشتر از ما بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری خارج از خانه به مصاف برایتون رفت و در نهایت موفق شد برابر حریفش به پیروزی ۳ بر ۲ برسد.  

در حالی که بازی تا دقیقه ۹+۹۰ وقت‌های اضافه با تساوی ۲-۲ در جریان بود، برونو فرناندز در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه گل سوم و پیروزی بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.  

فرناندز پس از پیروزی تیمش در این دیدار خارج از خانه گفت: بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم که برایتون تیم خوب و باکیفیتی است. آن‌ها در نیمه اول بازی خوبی انجام دادند و ما فضای زیادی در اختیار آن‌ها قرار دادیم. ۲ گل به ثمر رساندیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم. برای بازی‌های بعدی باید بهتر شویم.  

هافبک پرتغالی منچستر یونایتد در ادامه گفت: برایتون خیلی خوب بازی کرد، اما شاید دلیش این بود که ما به اندازه کافی هجومی نبودیم. باید توپ گیری و پِرِس بیشتری کنیم. کمتر توپ را از دست بدهیم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم.


بیشتر بخوانید:


او افزود: شاید بتوان گفت لیاقت برایتون برای پیروزی در این بازی بیشتر بود. گل‌ها امتیاز می‌آورند، نه توپ‌هایی که به تیرک می‌خورند. مقابل برایتون خوش شانس بودیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار