مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره مسکن در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته (۲۷ شهریور تا ۲ مهر) توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود. با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «مسکن» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

 


بیشتر بخوانید:


 

موضوع مسکن مهر

سلام من ساکن شهر جدید پردیس فاز سه مجتمع چناران دو هستم، به‌رغم واریز کامل پول متأسفانه پیمانکار و شرکت عمران نسبت به نصب نرده‌های اطراف مجتمع چناران دو جهت جلوگیری از ورود سگ‌های ولگرد و خطرناک یا افراد ناباب و مشکل‌دار و رفع و جبران نواقص واحد‌های تحویلی که شامل پکیج، رنگ‌آمیزی واحد، موکت کف اتاق‌ها و نصب لامپ نکرده و تاکنون که بیش از سه تا چهار سال از تحویل واحد‌های این مجتمع می‌گذرد صدای ما به جایی نرسیده و گوش شنوایی نیست. لطفاً این موضوع را از ریاست‌جمهور و وزیر مسکن در آستانه سفر به پردیس و افتتاح ۱۴ هزار واحد مسکن مهر جدید سؤال و پیگیری بفرمایید.

 

سلام خسته نباشید توروخدا به دادمان برسید من از مازندران چالوس پیام می‌دم من واسه مسکن مهر ثبت‌نام کردم اول ۳۰ میلیون بود بعدش شد ۷۰ میلیون بعدش شد ۱۱۰ میلیون و الان ۱۲۶ میلیون و این که زمان تحویل هنوز نرسید.

 



موضوع طرح اقدام ملی مسکن

عرض سلام و خسته نباشید.. سامانه اقدام مسکن ملی چند روز هست که مشکل دارد، برای ثبت‌نام‌شدگان هم پیام ویرایش و ثبت نهایی اطلاعات آمده ما امروز آخرین مهلت ثبت‌نام مون هست.. در غیر این صورت سامانه ما را از لیست حذف خواهد کرد، لطفاً تکلیف ما را مشخص کنید.. چ گناهی ما کردیم؟

 

باسلام در پیگیری‌هایتان لطفاً از مسئولان سؤال کنید ثبت‌نام جاماندگان طرح ملی مسکن تهران کی می‌باشد با تشکر

 


 

موضوعات دیگر

ما عضو تعاونی مسکن ۱۲ مسکن مهر سیدآباد شهرستان مهاباد هستیم کارفرما و مهندس ناظر بعد از قرنی که ساخت این مسکن‌ها شروع شده هنوز پایان کار ندادن بعد ۳ سال که واحد‌ها تحویل شدن تازه برای اتمام کاره‌ای ساختمان ادعا کردن که هر واحد باید مبلغ ۱۰ میلیون پرداخت نمایند تا کار اتمام شود این در حالی است که یه مبلغ قابل توجه میلیاردی به عنوان جریمه به شرکت بابت اتمام کار داده شده هست حالا آقایان هم آن مبلغ جریمه را بالا کشیدن هم ۱۰ میلیون از هر واحد می‌خواهند از مسئولین خواهشمندیم اگر هنوز به فکر این ملت شهیدپرور و همیشه در میدان هستند به داد ما برسند.


سلام تورو به خدا سعی کنید به مشکل من رسیدگی کنید کارفرما حق بن مسکن مارو پرداخت نمی‌کنه قانون دور می‌زند به این چی می‌گن دزدی نیست من یک کارگرم من دستم به جایی قد نمی‌ده باز هم شما پیگیری کنید حق خیلی‌ها رو می‌شه گرفت وزنده کرد من مشکلم و به کی بگم به جز خدا و شما به کی بگم.

اقساط بانک
سلام. با اینکه رئیس‌جمهور و بار‌ها از رسانه اعلام شد که عدم پرداخت اقساط وام‌ها در اسفند و فروردین و اردیبهشت شامل تأخیر و سود نمی‌گردد، اما بانک مسکن شعبه سی‌متری نیرو‌هایی با من تماس گرفته و اخطار داده که وامی که بابت خرید مسکن گرفتم شامل این نبوده و بخشنامه‌ای به ما ابلاغ نشده و هرچه سریع‌تر جهت تسویه اقدام کنید وگرنه... من علیرضا عباسی هستم موبایل

تعاونی مسکن شماره ۴ ناجا
با سلام از سال ۱۳۸۳ تعاونی مسکن شماره ۴ ناجا با وعده تحویل زمین در شهر جدید هشتگرد از اعضا ماهیانه مبلغی را دریافت می‌کرد تا اینکه در نهایت در آن زمان در مجموع پنج میلیون از اعضا اخذ گردید تا زمین‌ها تفکیک گردد و سند به نام اعضا زده شود، ولی متأسفانه با گذشت ۱۶ سال هنوز هیچ خبری از واگذاری زمین و یا حتی امکان پیگیری برای اعضا وجود ندارد خواهشا خواهشا ما که نمی‌توانیم پیگیری کنیم، ولی شما در صورت امکان پیگیری بفرمائید تعداد زیادی از خانواده‌های ناجا منتظر پیگیری شما خواهند بود. متشکرم


سلام خسته نباشید بی‌زحمت یه گزارش از وضعیت مسکن ملی جوانان در استان یزد شهرستان اشکذر بگیرید با اینکه طرح دولتِ و مسولین استان و شهرستان باید حمایت کنند هیچ کاری برای این شهرستان انجام نمیدن الآن ۸۰ نفر داخل این شهرستان اسم نوشتن و پول واریز کردن به حساب هنوز زمین این شهرستان معلوم نیست کل شهر‌ها در حال ساخت سازن و اینجا هیچ هیچ‌کس جوابگو نیست. یه عده می‌خواهند که مسکن ملی تو اون منطقه‌ای که دلشان می‌خوان بسازن تا زمینه‌های اطرافشان ارزش پیدا کنه و اعتراض می‌کنند یه فکری برای جوانان بشه ممنون میشم حمایت کنید.

 


موضوعی که خیلی از ساکنین شهر جدید پرند را نگران کرده گرانی بیش از حد و یک‌باره قیمت مسکن هست از چند روز پیش قیمت‌ها راحت ۳۰ یا ۴۰ درصد کشیده بالا، بدون هیچ منطق و دلیلی شهری که نه زمینه اشتغالی دارد نه امکانات رفاهی درست و حسابی این شهر تنها یک خوابگاه بزرگ می‌باشد، ساکنان آن در تهران مشغول هست و شب را برای استراحت به این شهر باز خواهند گشت، متأسفانه قیمت‌ها آنچنان بالا رفته که ساکنین مستأجر آن دیگر باید دنبال گرفتن واحد در روستا‌های اطرف باشن سال آینده. خواهشا یک گزارش میدانی تهیه بفرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار