مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۸ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هجدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام. چوب قاچاق داره از شهرستان فردوس داخلِ کامیون مسقف. مخفیانه می‌آید مشهد. گمان کنم به جانِ درختان پارک جنگلی فردوس افتادن سودجوها. پیگیری کنید.


 

اینجا روستای مرزی کهخا و خاک سفیدی در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان هست. همانطور که در فیلم‌ها و عکس‌ها می‌بینید دغدغه مردم اصلی این روستا نداشتن آب و بهداشت هست. به گفته خودشان با پیگیری‌های زیادی که کرده‌اند، فقط یک تانکر آب نصیبشان شده است. آن هم سه روز یک بار برایشان آب می‌آورند. با این وضعیت کرونایی اصلا بهداشت رعایت نمی‌شود و هیچ رسیدگی به این روستا نمی‌شود. لطفا این خبر را رسانه‌ای کنید شاید کسی پیگیر آب شرب این عزیزان باشد. علیرضا لطیفی.


 

سلام خوب هستید من از مدرسه شاهد مبشر مزاحمتان میشم مدرسه دوره دوم هست. (دهم یازدهم دوازدهم) اصلاً رعایت نمی‌کنند تو روز ۱۵ شهریورماه همه دانش‌آموزان اجبار کردن به مدرسه بیان کلاس ما با ۲۶ دانش‌آموز برگزار شد صف تشکیل دادن  با اینکه تب‌سنج از همه گرفتن، ولی هیچ شستشو الکلی وجود نداشت  . امروز هم جلسه اولیا مربیان گذاشتن که الزامی کردن والدین با دانش‌آموز حتماً بیان خیلی خوش حال میشم در تایم‌های زنگ تفریح به مدرسه بیایید و ببینید که هیچ‌کس رعایت نمی‌کند کلاس‌های آنلاین هم برگزار نشده است.  چون سال آخر هستیم مجبوریم به مدرسه بریم؛ و اینکه نه‌تن‌ها دانش آموزان ناراضی هستند بلکه بعضی از معلم‌ها هم صداشان در آمده است.


 

سلام در شهرستان کارون کوت عبدالله چند روزی هیچ‌کس زباله رو جمع‌آوری نمی‌کند و رو هم انباشته شد که میتواند برای مردم بیماری بیاورد، این زباله‌ها، چون در خیابان رها شدن موجب تجمع سگ‌ها ولگرد شده و توسط آن‌ها به همه‌جا جابه‌جایی میشه. ممنون میشیم پیگیری کنید.



باسلام، و احترام ما اهالی روستای مهنان در فاصله ده کیلومتری شهرستان بجنورد خراسان شمالی از اینترنت و شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی محروم هستیم و بچه‌های نمی‌توانند از خدمات شبکه شاد و... استفاده نمایند درخواست پیگیری موضوع از طریق باشگاه خبرنگاران جوان را داریم.



با سلام لطفاً نسبت به بررسی علت تفاوت فاحش قیمت خودرو دنا پلاس اتومات با نسخه دنده دستی آن پیگیری نمایید که بر اساس محاسبات انجام شده برابر ۱۰۰ میلیون تومان گران‌فروشی آشکار هست. آیا پاداش حمایت از کالای ایرانی و خرید خودروی ملی پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان پول اضافه و خیانت خودروساز داخلی در برابر اعتماد مصرف‌کننده است؟ این ظلم آشکار است. ممنون هستم که پیگیری کنید. الانم که ظلم جدیدشان در خصوص افزایش قیمت ۱۳۰ درصدی وانت آریسان است.


 

سلام خسته نباشید تو رو به خدا رسیدگی کنید که چرا نماد مدیر در بورس شروع بکار نمی‌کند دو ماه هست که متوقف شده است.


 

سلام در شهرک گل سرخ منطقه ۱۴شهرداری تهران در یک خیابان ۴ جوی آب است و دوتای آن تبدیل به محل تجمع موش‌ها و زباله شده و چندین بار به شهردار منطقه مهندس عباسی اعلام گردیده و پیشنهاد شده دو تای آن را به باغچه فضای سبز کنار آن اضافه کنند، ولی ترتیب اثری ندادند لطفاً رسیدگی فرمایید عباس جدیدی


سلام. از کارکنان هوانیروز مسجدسلیمان هستم. ازتان خواهش دارم یک خبرنگار به تعاونی مسکن هوانیروز مسجدسلیمان اعزام کنید و دلیل عدم واگذاری زمینه‌ای کارکنان و افراد شخصی رو بررسی کند.



سلام خواستم بگم ما الان ۶ماه عقب‌ماندگی حقوق داریم دردمان به کی بگیم با گرانی چکار کنیم. شهرداری حویق. گیلان



سلام. من متقاضی وام ودیعه مسکن هستم از دورود لرستان پیامک برام آمد و مراحل ثبت‌نام را کامل کردم و بانک سپه شعبه مرکزی دورود را انتخاب کردم، ولی بعد از مراجعه هر روز اعلام می‌کنند بخشنامه پرداخت وام برای ما نیامده. لطفاً پیگیری کنید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار