مدیر شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان اصفهان گفت: درحال حاضر ۷۵ کیلووات انرژی خورشیدی نصب شده در استان داریم که بزودی این رقم را به ۱۰۰ کیلووات افزایش می دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید علاقه مندان، مدیر شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان اصفهان ضمن اشاره به در دست اقدام بودن پروژه‌های مختلف نیروگاه خورشیدی ابراز داشت: درحال حاضر ۷۵ کیلووات انرژی خورشیدی نصب شده داریم که امیدواریم بزودی با پایان یافتن طرح‌های دیگر بتوانیم این رقم را به ۱۰۰ کیلووات برسانیم.

او با بیان اینکه  خوشبختانه استان اصفهان در زمینه نیروگاه خورشیدی یکی از استان‌های پیشرو کشور به شمار می‌آید. گفت: روستای فمی از توابع بخش بادرود با توجه به جمعیت اندک از جمله روستا‌هایی است که به‌عنوان روستای پیشتاز درسطح استان اصفهان در زمینه نصب نیروگاه خورشیدی قرار دارد.

 مدیر شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان اصفهان در خصوص حمایت‌ها از متقاضیان پنل‌های خورشیدی نیز گفت: پتانسیل خیلی خوبی در مناطق استان اصفهان از جمله نطنز و بادرود داریم و باتوجه به این‌که در بخش کویری بادرود ۳۰۰ روز بدون ابر داریم وزارت نیرو با عقد قرارداد با متقاضیان و پرداخت تسهیلات دولتی برای تولید نیروگاه برق خورشیدی قرارداد ۲۰ ساله منعقد می‌کند.

علاقمندان افزود: از امتیازات این قرارداد این است که در طی سال با افزایش تورم نرخ‌ها، نرخ‌ها تعدیل شده و افراد متقاضی به راحتی هر دو ماه یکبار مشابه دیگر نیروگاه‌ها با قرائت قبض می‌تواند از این مزیت استفاده کرده و مبلغ انرژی برق خورشیدی خود را دریافت کنند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.