فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) شهرستان خوسف از برگزاری همایش خورشید‌های پشت خاکریز در شهرستان خبرداد.

مجیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : همایش خورشید‌های پشت خاکریز به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه بانوان و رشادت‌های آنان در طول جنگ برگزار می‌شود.

او افزود : این همایش امروز با حضور همسران شهدا، رزمندگان و بانوان بسیجی در سالن بخشداری این شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی برگزار می شود. 

مجیدی با اشاره به نقش غیرمستقیم بانوان در جنگ تحمیلی گفت: شایسته است که فداکاری، مقاومت و ایثار آنان در قالب همایش و روایت گری به تصویر کشیده شود تا جوانان و نوجوانان آنان را الگو خویش قرار دهند.


بیشتر بخوانید


فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) خوسف بیان کرد : زنان در طول هشت سال جنگ دفاع مقدس در مساجد، منازل، مدارس و هر مکان دیگری که امکان تأسیس یک هسته و مرکز پشتیبانی وجود داشت، به جمع آوری کمک‌های مردمی، بسته بندی، ارسال آن و نیز به ارائه سایر خدمات پرداختند.

او در ادامه گفت: این کوشش‌ها و تلاش ها، آن قدر ارزشمند و سرنوشت ساز بود که امام خمینی (ره) با سخنانی ساده، ولی الهام یافته از معنویت، زنان را آیینه تمام نمای دفاع مقدس می‌دانستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.