نخستین کارگاه جشنواره ملی جامعه نگار از هشت مهرماه در شیراز آغاز می‌شود و تا یازدهم مهر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی جامعه نگار در فارس، گفت: کارگاه نمایشنامه نویسی جشنواره ملی جامعه نگار طی دو دوره با حضور استاتید برجسته کشور آغاز می‌شود.

بتول معلم با بیان اینکه اولین کارگاه این جشنواره از هشت مهرماه آغاز می‌شود و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: این کارگاه با حضور رضا گشتاسب نویسنده و کارگردان برجسته کشور با موضوعات «نمایشنامه نویسی»، «قدم زدن در دنیای ناشناخته ها» و «روایت شناسی و شناخت مواد» برگزار می‌شود.

او ادامه داد: دومین دوره کارگاه نمایشنامه نویسی این جشنواره از ۲۲ مهرماه آغاز و تا ۲۵ مهر ادامه دارد. این کارگاه با حضور پیام لاریان از اساتید حوزه نویسندگی و کارگردانی با موضوعات «تن‌هایی پرهیاهو»، «آموزش گام به گام» و «نگارش نمایشنامه» برگزار می‌شود.

معلم از برگزاری ساعت کلاس‌ها از ۱۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۱۰۷۱ و شماره همراه مجازی ۰۹۳۷۰۱۴۹۹۵۶ در ارتباط باشند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تصریح کرد: در پایان این دوره به افراد گواهی معتبر از سوی انجمن هنر‌های نمایش فارس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار