مدیرکل بهزیستی فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۴ هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش ۲۱میلیارد تومان بین ۱۰۵هزار خانوار افراد تحت پوشش استان فارس توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۴ هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش ۲۱میلیارد تومان بین ۱۰۵هزار خانوار افراد تحت پوشش استان توزیع شده است.

محمدصادق کشفی نژاد افزود: از عید غدیر خم نیز تا کنون ۴۴هزار بسته به ارزش پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان بین مددجویان استان فارس توزیع شده است.

او ادامه داد: بسته‌های معیشتی بین مددجویان که شغل‌های خانگی یا فصلی داشتند و با شیوع کرونا درآمد آن‌ها کاهش یافته، توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان شرکت‌ها می‌توانند با مشارکت در این امر خیر از معافیت مالیاتی (کسر از درآمد مشمول مالیات) برخوردار شوند، اظهار کرد: شرکت‌ها و کارخانجات می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های معرفی شده واریز کرد وکمک‌های غیر نقدی را به مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی تحویل دهند.

کشفی‌نژاد اضافه کرد: سایر شهروندان نیز می‌توانند کمک‌های خود را به معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل و مراکز بهزیستی در استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار