مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب :

دشمن در جنگ جدید اقتصاد و معیشت ما را هدف گرفته است

محمدی گفت: دشمن در جنگ اقتصادی کنونی، معیشت و نان ما را هدف گرفته است و این ظالمانه‌ترین و ضداخلاقی‌ترین نوع جنگ طلبی و ستیزه‌جویی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: دشمن در جنگ تحمیلی، تمامیت ارضی و جان ما را مورد حمله قرار داد و در جنگ اقتصادی کنونی، معیشت و نان ما را هدف گرفته است و این ظالمانه‌ترین و ضداخلاقی‌ترین نوع جنگ طلبی و ستیزه‌جویی است.

او افزود: در جنگ هشت‌ساله، مرز‌های زمینی و جغرافیایی ما هدف تعرض دشمن بوده و خط مقدم جنگ، جبهه زمینی با عراق بود، اما در جنگ اقتصادی خط مقدم جنگ، واحد‌های تولیدی و مسیر‌های صادراتی نفت ایران به تمام کشورهاست.

محمدی با اشاره به عزم و اراده ملت رشید ایران به ویژه کارکنان صنعت نفت، دفاع جانانه در سنگر تولید را تا امروز موفقیت‌آمیز دانسته و بیان داشت: استمرار تولید و پایداری چرخه انرژی درکشور با وجود تمام مشکلات، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن، بار دیگر واقعیت شکست ناپذیری ایران را در باور جهانیان زنده کرده و دشمنان ما را مأیوس‌تر و نومیدتر ساخته است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب  تصریح کرد: با این وجود، عبور از شرایط دشوار کنونی و خروج سرفرازانه از آزمون جنگ اقتصادی فعلی نیازمند، انسجام، اتحاد، اراده و عمل خالصانه در همه عرصه‌های مدیریتی و کارشناسی است که به فضل الهی و ایمان و تعهد نیرو‌های مخلص، تهدید‌های ناشی از تحریم به فرصتی برای بالندگی و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز صنعت نفت ایران منجر خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.