رئیس کمیسیون محلات تربت حیدریه گفت: قرارگاه رهایی و نجات به یاد و نام دو شهید گمنام مدفون در باغ ملی این شهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفوی عضو شورای اسلامی تربت‌حیدریه گفت: با تشکیل این قرارگاه در تلاش هستیم تا وضعیت معتادین متجاهر در شهر را ساماندهی کنیم.

او افزود: با تشکیل این قرارگاه در کمیسیون محلات شورای شهر به دنبال رفع موانع و مشکلات راه اندازی کمپ ماده ۱۶ به همت همه مسئولان مرتبط با این موضوع هستیم.

عضو شورا اسلامی تربت حیدریه ادامه دارد: مجوز راه اندازی کمپ ماده ۱۶ اسفند ۹۸ با امضاء تفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، بهزیستی و علوم پزشکی در تربت حیدریه صادر شده است و اکنون محل کمپ ماده ۱۶ مکان یابی شده است.

مصطفوی بیان کرد: با توجه به گزارش اداره بهزیستی ظاهرا برای رفع مشکلاتی زیرساختی مانند گاز و برق این کمپ نیاز به پیگیری برای راه اندازی دارد و این سوله بعد از آن می‌تواند بحث ساماندهی معتادین متجاهر را به نتیجه برساند.

او تصریح کرد: اراده خوبی برای رفع این معضل اجتماعی در شهرستان به وجود آمده است و امیدواریم به زودی با جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر و ساماندهی آن‌ها در کمپ ماده ۱۶ به بازپروری و برگشت آنان به جامعه قدم‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.