دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیش از هزار نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این استان به ویروس کووید ۱۹مبتلا شده‌اند که برخی بهبود یافته و برخی دیگر در بستر بیماری هستند.

دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در این مدت ۴۴ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۵ نفر مبتلا به کرونا بودند.


بیشتر بخوانید

نکات بهداشتی را رعایت کنید تا ورودی بیمارستان‌ها کم شود


کشمیری عنوان کرد: سه نفر از چهارشنبه و یک نفر پنجشنبه فوت‌ شده‌اند که آزمایش کرونایشان امروز مثبت اعلام ‌شده است.

او افزود: افراد فوت شده در رده سنی ۱۵ تا ۹۱ سال هستند و دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی عروقی و آسم بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۰ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد۱۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون، ۱۲ هزار و۱۳۳ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

او تاکید کرد: اکنون بیش از یک هزار نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این استان به ویروس کووید ۱۹مبتلا شده‌اند که برخی از آن‌ها بهبود یافته‌اند و برخی دیگر در بستر بیماری و یا در مرخصی هستند.

 بوشهر یکی از استان‌های قرمز کرونایی کشور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.