مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سوم مهر سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: مأموران یگان امداد شهرستان حین کنترل محور در عوارضی قزوین-کرج به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و از آن ۵ هزار و ۳۰ عدد شارژر، کابل و لوازم یدکی خارجی و فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

سرهنگ بهرام منصوری، ارزش این محموله را یک میلیارد ریال بیان کرد وافزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

دستگیری عاملان سنگ پرانی به قطار‌های مسافربری در قزوین

رئیس پلیس راه آهن شمال ۲ کشور گفت: در پی اعلام متصدیان پانل ایستگاه راه آهن قزوین درباره اینکه افرادی ناشناس با سنگ پرانی به قطار‌های عبوری اقدام به شکستن چند جام شیشه‌های دیزل و واگن قطار‌های عبوری می‌کنند، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار مأموران پلیس راه آهن قزوین قرار گرفت.

سرهنگ فریبرز مردانی افزود: مأموران پلیس راه آهن قزوین با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های نا محسوس در کیلومتر ۱۳۱ تا ۱۳۴ محور ریلی قزوین- کهندژ (محدوده شهری شریفیه و بیدستان) موفق به دستگیری ۶ نفر از عاملان سنگ پرانی شدند.

کشف بیش از ۱۹۵ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در بزرگراه قزوین-کرج به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و از آن ۱۹۵ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی، ارزش این محموله قاچاق را ۷۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار