مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی ام شهریور سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردارمهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و کاهش جرایم در چندین مرحله در سطح شهرستان قزوین اجرا شد.

سردار حاجیان افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۶ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر به همراه تعدادی آلات توزین و مصرف مواد شدند.

او اضافه کرد: در همین زمینه ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازئویل قاچاق

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بوئین زهرا-اشتهارد به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در بازرسی از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا، ارزش ریالی این محموله را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این پرونده یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز درقزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: با توجه به مطالبات شهروندان طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ به اجرا در آمد.

سرهنگ بیژن خدایی ادامه داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، ۱۷ سوداگر مرگ، معتاد متجاهر و مزاحمین نوامیس دستگیر و ۷۳ گرم انواع مواد مخدر آماده توزیع و تعدادی آلات و ادوات مصرف از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان قزوین با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تعداد ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف و یک خودروی سواری توقیف شد، تصریح کرد: پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار