طبق اعلام شرکت سامسونگ پیش فروش گوشی Galaxy S20 FE 5G آغاز شده و حدود یک هفته تا عرضه رسمی این گوشی باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین پرچمدار عرضه شده از سوی شرکت سامسونگ، گوشی Samsung Galaxy S20 است که تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. حدود یک هفته پیش خبری مبنی بر ساخت نسخه FE یا همان Fan Edition از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد، اما اطلاعات خاصی در اختیار کاربران قرار نمی‌داد. به تازگی شرکت سامسونگ تعداد محدودی از این گوشی را وارد بازار کرده است و برخی از اپراتور‌های خارجی قیمت این گوشی را اعلام کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات در دسترس از اپراتور AT&T پیش خرید این گوشی از امروز آغاز شده است و عرضه آن از ۲ اکتبر انجام خواهد شد. سامسونگ ظاهرا برای عرضه این گوشی در بازار برنامه‌های بسیار خاصی دارد و به کاربران خود حتی امکان خرید اقساطی را نیز داده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۵۰۰ دلار گوشی مذکور را خریداری کرده و مابقی پول خود را ۲۴ ماهه پرداخت کنند. گوشی Galaxy S20 FE 5G

 

مشخصات سخت افزاری گوشی Galaxy S20 FE 5G

گوشی Galaxy S20 FE 5G از همان سخت افزار موجود در نسخه معمولی این پرچمدار بهره می‌برد که اگر به طور خلاصه بخواهیم درباره آن حرف بزنیم باید به وجود پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 865 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، و استفاده از اندروید ۱۰ اشاره کرد. نمایشگر این گوشی نیز در ابعاد ۶.۵ اینچ ساخته شده است که تراکم پیکسلی بسیار بالایی دارد، دوربین سلفی استفاده شده در این گوشی نیز کیفیتی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

شاید بتوان گفت تنها تفاوت این گوشی با نسخه اصلی آن به وجود اشتراک رایگان سرویس Xbox Game Pass Ultimate مربوط می‌شود؛ گفتنی است هنوز شرکت سامسونگ اعلام نکرده این اشتراک چند ماهه خواهد بود. با این حال هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی عرضه این گوشی را در بازار آغاز نکرده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت ظاهرا این گوشی قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار