برخی از مشخصات سخت افزاری و قیمت گوشی گلکسی زد فولد ۲ در این خبر بررسی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Galaxy Z Fold اولین گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو از سوی شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد، اما به دلیل قیمت بسیار بالا و ایرادات متعددی که داشت نتوانست به فروش چشمگیری دست پیدا کند. اما این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک دومین نسخه از این گوشی را تحت عنوان Galaxy Z Fold 2 روانه بازار کند که نسبت به نسخه قبلی این گوشی تغییرات نسبتا زیادی داشته است.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی به داخل بسته می‌شود که باعث پایین آمدن احتمال شکسته شدن آن خواهد شد، نوع بسته شدن این گوشی دقیقا برخلاف گوشی Huawei Mate Xs است. نمایشگر Huawei Mate Xs به بیرون بسته می‌شود و همین موضوع نگرانی کاربران از شکستن نمایشگر این گوشی را افزایش داده است.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی کمترین میزان حاشیه را دارد و در نگاه اول این طراحی کاربران را یاد طراحی Note 20 Ultra خواهد انداخت. نمایشگر استفاده شده در این گوشی اندازه‌ای ۷.۶ اینچی دارد و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

مشخصات سخت افزاری گوشی Galaxy Z Fold 2

شرکت سامسونگ در گوشی Galaxy Z Fold 2 از پردازنده Snapdragon 865 Plus استفاده کرده که قابلیت اتصال به شبکه 5G را دارد و در کنار حافظه رام ۱۲ گیگابایتی قدرت پردازش بسیار بالایی خواهد داشت. این گوشی از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده می‌کند و کاربران امکان اتصال کارت حافظه در این گوشی را نخواهند داشت.

دوربین استفاده شده در گوشی Galaxy Z Fold 2 به صورت سه گانه طراحی شده است و هر سه لنز استفاده شده در دوربین این گوشی کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی دارند. این گوشی قابلیت زوم ده برابری داشته و تصاویر گرفته شده در شب نیز کیفیت بسیار بالایی دارند.

گلکسی زد فولد ۲

امتیازات گوشی Galaxy Z Fold 2

گوشی Galaxy Z Fold 2 توانسته است در آزمایش‌های انجام شده امتیازات بسیار بالایی را دریافت کند و امتیاز این گوشی در حالت تک هسته‌ای ۹۶۹ و در حالت چند هسته‌ای ۳۱۹۶ است. گفتنی است این گوشی از ۸ هسته قدرتمند بهره می‌برد؛ امتیاز این گوشی در حالت تک هسته از Galaxy S20 بیشتر و در حالت چند هسته‌ای از این گوشی کمتر است.

گوشی Galaxy Z Fold 2 قرار است در ۱۸ سپتامبر سال جاری یعنی حدود دو هفته دیگر وارد بازار جهانی شود و قیمت آن حدود ۲ هزار دلار خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار