بوستان حسان به بهره‌برداری رسید

بوستان حسان با حضور یکی از خادمان رضوی دیشب در کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان در آیین بهره‌برداری از بوستان حسان به عنوان یازدهمین بوستان محله‌ای شهر کرمان که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و خادم حرم امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای افزایش بوستان‌ها و پارک‌های شهر گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت بوستان حسان به مساحت ۱۱ هزار مترمربع، از پارسال آغاز و امسال اجرا و تکمیل شد.

عالم‌زاده افزود: با توجه به قرار داشتن این بوستان در بزرگراه امام رضا (ع) و شعر مشهور «آمدم‌ای شاه پناهم بده» در مدح امام مهربانی، از سروده‌های شاعر ولایی و آیینی، مرحوم حبیب‌الله چایچیان متخلص به حسان، این بوستان با عنوان حسان نام‌گذاری شده است.

او با اشاره به رویکرد مجموعه مدیریت شهری برای توزیع مناسب و عدالت ‌محور امکانات در سطح شهر، بیان کرد: به‌ منظور ایجاد و توسعه متوازن و توانمندسازی تمام مناطق شهری، برنامه‌ریزی برای ایجاد و گسترش پارک‌های محله‌ای در سطح شهر در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفت.

شهردار کرمان با بیان اینکه اعتماد اجتماعی، محوری‌ترین سرمایه هر جامعه است، گفت: توسعه و پیشرفت هر جامعه در گرو مدیریت، همکاری، همدلی و اتحاد تمام مسئولان و دست‌اندرکاران است.

محمدحسین مؤمنی، سرپرست شهرداری منطقه یک نیز در این مراسم گفت: بوستان حسان به مجموعه وسایل تندرستی، آب‌نمای هارمونیک، وسایل بازی کودکان، زمین ورزشی، مسیر دوچرخه‌سواری و مسیر پیاده‌روی مجهز شده است.

او افزود: در طراحی و اجرای تمام پروژه‌های عمرانی منطقه یک از جمله بوستان حسان، دستورالعمل استانداردسازی و مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها  برای سهولت تردد افراد دارای معلولیت، در دستور کار قرار دارد.

آیین بهره‌ برداری از بوستان حسان، با اجرای مدیحه‌سراییِ شعر «آمدم‌ای شاه پناهم بده»، با همراهی یکی از خادمان حرم رضوی همراه بود.

در سیزدهمین ایستگاه از پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح، دیشب بوستان حسان واقع در بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان با حضور یکی از خادمان امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار