حجت الاسلام هاشمی گفت: شهدا در هر لحظه و هر مکانی رضایت خداوند و بندگان خدا را در نظر داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم شبی با شهدا با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام محمد باقر هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان سلامت را تداعی کننده ایثار ،گذشت و فداکاری صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: اگر ما بسیجی شویم هر آنچه که ناممکن باشد هم ممکن خواهد شد و باید بتوانیم که این تفکر بسیجی را زنده نگه داریم و آن زمان است که می‌توانیم در همه صحنه‌ها از این تفکر استفاده کرده و پیروزی‌های زیادی را برای کشور به ارمغان آوریم.

او با اشاره به شیوه رفتاری و زندگی شهدا، اظهار کرد: سبک زندگی شهدای ما ساده و مبتنی بر اصول و آموزه‌های دینی و به گونه‌ای بود که افق نگاه آن‌ها در زندگی، تقرب به خدای متعال بود و در هر لحظه و هر مکانی رضایت خداوند و بندگان خدا را در نظر داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی بیان کرد: شهدای ما اهل مبارزه بودند و با فرار از دست دشمن هیچ میانه‌ای نداشتند و مسیر و تکلیف امروز ما را شهدا تعیین و مشخص کرده‌اند و تنها مسیری که می‌تواند ما را به رستگاری و سرمنزل مقصود هدایت کند، همان مسیر و راه شهدا است.

میرزائی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز هدف از اجرای این برنامه را پاسداشت و قدردانی از تلاش‌ها، رشادت‌ها و مجاهدت‌های جوانان رشید این مرز و بوم دانست و گفت: همه ما مدیون شهدایی هستیم که جان خود را برای آزادی و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تقدیم ملت ایران کردند و در واقع شهدا نه در مکتب اسلام، بلکه در همه مکاتب و مذاهب مورد احترام و تقدس می‌باشند، اما این تقدس در نظام اسلام از همه مذاهب برتر و بالاتر است چرا که شهدای ما از مقام انسانیت دفاع کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.