رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: یک باب مغازه پخش مواد غذایی به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و عرضه اجناس غیرقابل مصرف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: بازرسان بهداشت محیط این مرکز در ادامه نظارت‌های خود یک باب مغازه پخش مواد غذایی که اصول بهداشتی تعیین شده ویژه کنترل بیماری کووید ۱۹ را رعایت نکرده و همچنین اقدام به عرضه مواد غذایی غیرقابل مصرف کرده بودند، را پس از معرفی به دادگاه و با هماهنگی مقام قضایی پلمب کردند.

او بیان داشت: مردم هنگام خرید مواد غذایی مورد نیاز خود به تاریخ مصرف و نشان سیب سلامت آن محصول توجه نمایند.

 پور آیین افزود: ادامه سهل انگاری‌های برخی از افراد در رعایت اصول بهداشتی که به طور مداوم از رسانه‌های مختلف به اطلاع همه رسیده، متاسفانه باعث افزایش موارد ابتلا به کروناویروس شده است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد: به طور طبیعی همه ما معمولا در این خیال بسر می‌بریم که حوادث و بیماری و مرگ ناشی از آن همیشه برای دیگران اتفاق می‌افتد، غافل از اینکه همه ما در معرض خطر بیماری‌ها و مرگ و میر به ویژه ابتلا به کروناویروس جدید و مرگ ناشی از آن هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، احتمال ابتلای به این بیماری و حتی مرگ ناشی از آن برای ما و عزیزانمان نیز وجود دارد، بنابراین از همه شهروندان درخواست می‌شود به قوانین بهداشتی ویژه کرونا پایبند باشیم تا بتوانیم در روز‌ها و ماه‌های آتی با بحران ناشی از بیماری موجه نشویم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.