کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال بازی بسیار حساسی را مقابل الاهلی عربستان در پیش دارد و حتما باید در این دیدار به پیروزی برسد.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار حساسی در پیش داریم و تیم فوتبال استقلال باید در این رقابت حتما به پیروزی برسد تا بتواند به مرحله بعدی صعود کند. از طرفی شنیده می‌شود سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان که صعودشان قطعی شده است قصد دارد به چند بازیکن خود بابت اینکه کارت زرد دارند استراحت دهد. این اتفاق یک امتیاز مثبت برای استقلال محسوب می‌شود، اما در هر صورت نمی‌توان تیم الاهلی را دست کم گرفت و بازیکنان ما باید با تمام قوا وارد زمین مسابقه شوند.

استقلال در خط حمله جزو بهترین‌های آسیا است

او ادامه داد: استقلال اگر بتواند مانند نیمه دوم دیدار مقابل الشرطه مقابل الاهلی عربستان بازی کند نتیجه مورد نظر را کسب خواهد کرد. با اضافه شدن علی کریمی به تیم در میانه میدان قدرت تیم افزایش پیدا کرده است. در خط حمله نیز ما یکی از بهترین‌های آسیا هستیم و بازیکنانی در اختیار داریم که می‌توانند نتیجه را برایمان تغییر دهند.


بیشتر بخوانید


مطهری باید از ابتدا در ترکیب تیم قرار گیرد

نوری در مورد فیکس بازی کردن ارسلان مطهری گفت: پیشنهاد من به کادرفنی تیم استقلال این است که از ارسلان مطهری که در چند وقت اخیر عملکرد عالی برای تیم داشته و هر زمانی که به زمین آماده است تاثیرگذار بوده به عنوان بازیکن فیکس از او استفاده کنند. نشستن مطهری روی نیمکت درست نیست و او توانایی این را دارد که زمان بسیار بیشتری را در ترکیب تیم حضور داشته باشد. او در بازی مقابل الشرطه عراق بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات رساند.

عملکرد استقلال تا به اینجای لیگ قهرمانان آسیا متوسط بوده است

او در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با کنار کشیدن تیم فوتبال الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا و فاصله‌ای که بین بازی بعدی استقلال افتاد، بازیکنان کمی از نظر انگیزشی و روحی اُفت کردند. در مجموع عملکرد استقلال در این مسابقات متوسط بوده است. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ما حضور دارند و اسکلت تیم حفظ شده است. امیدوارم کادر فنی بتواند به نحو احسن از مهره‌های خود استفاده کنند.

در خط دفاعی بازیکنان کمی در وظایف خود کم کاری می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال در خط میانی شرایط خوبی دارد، اما در خط دفاعی بازیکنان کمی در وظایف خود کم کاری می‌کنند و فضا‌های موجود را آنگونه که باید پوشش نمی‌دهند. به خصوص در ضربات ایستگاهی و کرنر‌هایی که روی دروازه ارسال می‌شود مدافعان باید دقت بیشتری داشته باشند و یارگیری‌ها را به درستی انجام دهند. هرچقدر میزان اشتباهات در خط دفاعی کمتر باشد احتمال پیروزی تیم استقلال بالاتر خواهد رفت.

او در مورد عملکرد نامجو مطلق در این چند دیدار بیان کرد: این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی بوده است و در این مدت نامجومطلق نیز در کنار او حضور داشته است و با شرایط تیم به شکل کامل آشنا است. همان طور که او در این چند بازی مسئولیت تیم را بر عهده گرفته است جای تقدیر دارد. با کمی تغییر در سیستم بازی و استفاده از ارسلان مطهری در این بازی هم می‌تواند موفق باشد. مطهری می‌تواند در کنار دیاباته در خط حمله قرار گیرد و قائدی پشت سر آن‌ها بازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار