طرح آبرسانی به روستا‌های «ساری قمیش» و «طرناب» شهرستان میانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مردم و مسوولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،برای اجرای طرح آبرسانی به روستا‌های «ساری قمیس» و «طرناب» شهرستان میانه یک میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی و نیز خودیاری اهالی هزینه شده است.

محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین افتتاح این طرح با اشاره به بهره مندی روستا‌ها از خدمات زیربنایی مانند آب، گاز و راه گفت: باید در راستای ارتقای سطح خدمات به روستاییان تلاش کنیم.

او افزود: آب و راه از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه برای اجراست که در راستای آن امسال شاهد رفع مشکل آب ۱۸ روستای شهرستان بوده ایم.

او در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت دلاورمردی‌ها و ایثار رزمندگان جان برکف نظام در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت امروز جامعه را مدیون و مرهون خون شهدا، جانبازان و رشادت‌های ایثارگران هستیم و امروز ادامه این حرکت‌ها را به شکل خدمات رسانی به مردم شاهد هستیم.

او با قدردانی از خودیاری مردم و خیرین در کمک به دولت، خدمات رسانی به روستا‌ها را از اهداف مهم دولت و مسوولین عنوان کرد و افزود: امیدواریم به رغم مشکلات و محدودیت در اعتبارات بتوانیم به اهداف اولویت دار شهرستان که راه و آب است، برسیم.

فرماندار ویژه میانه، از مدیریت و معاونین آب و فاضلاب شهرستان در تحقق آبرسانی به روستا‌ها تقدیر کرد و تسریع در روند اجرایی پروژه آبرسانی به چند روستای دیگر با مشارکت خیرین را خواستار شد.

روستا‌های ساری قمیش و طرناب با بیش از یکهزار نفر جمعیت در بخش کنداون شهرستان میانه در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.